ВСТУПНА КАМПАНІЯ – 2021
З метою реалізації завдань освітньої і професійної підготовки, що визначені в освітньо-професійній програмі спеціальності 025 «Музичне мистецтво» спеціалізація «Естрадне та джазове інструментальне мистецтво» до відбору вступників у коледж ставляться відповідні вимоги щодо належного рівня їх базової загальноосвітньої підготовки або повної загальноосвітньої підготовки, беруться до уваги наявність попередньої профільної підготовки, інформація про участь у культурно-масовій роботі, дані про наявність організаторських здібностей. Враховуються здібності (слух, ритм, музична пам’ять), фізіологічні дані та наявність музично-теоретичних знань, володіння грою на одному або декількох народних (духових, естрадних) інструментах, що відповідають рівню випускника дитячої музичної школи, студії, чи інших закладів мистецького спрямування.
Для вступників, що мають базову загальну середню освіту та вступників із загальною середньою освітою (які мають право брати участь у вступному випробуванні на вакантні місця другого курсу з нормативним терміном навчання) та на заочну форму здобуття освіти, знання, уміння і навички оцінюються за шкалою
від 100 до 200 балів.Відповідно до Правил прийому до КЗ «Харківський вищий коледж мистецтв» у 2020 році мінімальна кількість балів для допуску до участі в конкурсі становить
125 балів за шкалою від 100 до 200 балів (див. Правила прийому Додаток № 3 таблиці 2; 3; 4).Рівні виконавських вмінь і навичок | 100-200 бальна шкала | Загальні критерії оцінювання вмінь та навичок вступників |
ПОЧАТКОВИЙ | 100 | Вступник виконує музичні твори на низькому початковому рівні, має недостатньо розвинений виконавський апарат. Небагатослівно відповідає на питання співбесіди. |
110 | Вступник має слабо сформований рівень сприйняття музичних творів, елементарні вміння та навички володіння інструментом та посередньо розвинений виконавський апарат. При виконанні програми допускає значні професійні помилки, не здатний виконати програму в повному обсязі. Допускає значні помилки у відповідях. | |
120 | Вступник здатний виконати певні фрагменти музичних творів з конкретним образно-творчим змістом, знає незначну частину музичного матеріалу, припускає значну кількість помилок при виконанні програми. Володіє елементарними виконавськими навичками. Програму виконує частково. Здатний відтворити незначну частину теоретичного матеріалу, допускає значну кількість помилок при відповідях. | |
СЕРЕДНІЙ | 125 прохідний бал | Вступник володіє певною частиною практичних навичок, але допускає значну кількість помилок. Володіє спеціальною музичною термінологією на початковому рівні. |
135 | Вступник виконує програму в повному обсязі, може проаналізувати структуру музичного твору, але не завжди вміє досконало інтерпретувати музичні твори, які потребують абстрактного художнього мислення. Недостатньо володіє спеціальною музичною термінологією. | |
145 | Вступник виконує програму в повному обсязі, але не завжди вміє самостійно зробити аналіз-інтерпретацію музичного твору, порівняння, висновок щодо виконаного музичного твору. Має достатньо сформований виконавський апарат. Володіє основними навичками пізнання образної сфери в процесі виконання музичних творів. Відтворює значну частину засвоєного теоретичного матеріалу, але демонструє недостатнє володіння спеціальною музичною термінологією, припускається помилок при відповідях. | |
ДОСТАТНІЙ | 155 | Вступник має основну професійну базу. Досить вільно володіє виконавським апаратом. У процесі виконання програми виявляє елементи самостійного художнього мислення, але робить це недостатньо переконливо. Вільно володіє музично-теоретичним матеріалом. У процесі співбесіди виявляє елементи самостійного аналізу матеріалу, але робить це недостатньо переконливо. |
165 | Вступник має добре розвинений виконавський апарат. У процесі виконання програми демонструє володіння формою музичного твору, досить повно аналізує його структуру та художньо-образний зміст, але має стандартне мислення, йому бракує власних висновків, асоціацій, узагальнень. Має добре підготовлену професійну базу та розвинене мислення, але йому бракує здатності до повного осмислення теоретичного матеріалу. | |
175 | Вступник має досить розвинене музичне мислення. У процесі виконання програми демонструє володіння усіма елементами фактури музичного твору, але не завжди самостійно систематизує та узагальнює музичний матеріал. При виконанні програми абітурієнтові бракує артистизму. | |
ВИСОКИЙ | 185 | Вступник вільно володіє виконавським апаратом. Виконує твори значної складності. Має розвинене власне художньо-образне мислення. У процесі виконання програми демонструє елементи артистизму, але при виконанні складних технічних елементів твору йому не вистачає стабільності. Має міцні, ґрунтовні знання, але, аналізуючи музичні твори, допускає неточності у формулюваннях та спеціальній музичній термінології, не завжди обґрунтовано може довести свою думку щодо музичних явищ. Вказані неточності може виправляти самостійно. |
195 | Вступник демонструє розвинене особистісне музичне мислення, демонструє уміння систематизувати, узагальнювати, аналізувати, інтерпретувати музичні твори, асоціювати їх з творами інших видів мистецтв. Має власний творчий потенціал. При виконанні програми виявляє певні артистичні здібності. Демонструє розвинене музичне мислення, має знання спеціальної музичної термінології, вміння систематизувати знання та здатний проаналізувати викладений матеріал в повному обсязі. | |
200 | Вступник має ґрунтовні знання в галузі музично-виконавського мистецтва, вільно та свідомо використовує спеціальну музичну термінологію у міркуваннях, висновках та узагальненнях щодо виконаного твору. Виконує складні твори на високому художньо-виконавському рівні. Демонструє самобутнє художнє мислення. Має ґрунтовні музично-теоретичні знання, вільно та осмислено використовує спеціальну музичну термінологію, демонструє переконливі міркування, висновки та узагальнення. |
Примітка: Вступників без початкової мистецької освіти питання, подані нижче, не стосуються.