ВСТУПНА КАМПАНІЯ – 2021
Для успішної участі у сучасному суспільному житті особистість повинна володіти певними прийомами математичної діяльності та навичками їх застосувань до розв’язання практичних задач. Значні вимоги до володіння математикою у розв’язанні практичних задач ставлять сучасний ринок праці, отримання якісної професійної освіти, продовження освіти на наступних етапах. Практична компетентність є важливим показником якості математичної освіти, природничої підготовки молоді. Вона певною мірою свідчить про готовність молоді до повсякденного життя, до найважливіших видів суспільної діяльності, до оволодіння професійною освітою.
Рівні навчальних досягнень | 100-200 бальна шкала | Критерії оцінювання навчальних досягнень |
ПОЧАТКОВИЙ | 100 | Вступник: - розпізнає один із кількох запропонованих математичних об’єктів (символів, виразів, геометричних фігур тощо), виділивши його серед інших; - зображає найпростіші геометричні фігури (малює ескіз). |
110 | Вступник: - виконує однокрокові дії з числами, найпростішими математичними виразами. | |
120 | Вступник: - співставляє дані або словесно описані математичні об’єкти за їх суттєвими властивостями. | |
СЕРЕДНІЙ | 125 прохідний бал | Вступник: - відтворює означення математичних понять і формулювання тверджень; - називає елементи математичних об’єктів; - формулює деякі властивості математичних об’єктів. |
135 | Вступник: - розв’язує завдання обов’язкового рівня за відомими алгоритмами з частковим поясненням. | |
145 | Вступник: - ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій власними прикладами; - самостійно розв’язує завдання обовʼязкового рівня з достатнім поясненням; - записує математичний вираз, формулу за словесним формулюванням і навпаки. | |
ДОСТАТНІЙ | 155 | Вступник: - знає залежності між елементами математичних об’єктів; - самостійно виправляє вказані йому помилки; - розв’язує завдання, передбачені програмою, без достатніх пояснень. |
165 | Вступник: - частково аргументує математичні міркування й розв’язування завдань. | |
175 | Вступник: - виправляє допущені помилки; - повністю аргументує обґрунтування математичних тверджень; - розв’язує завдання з достатнім поясненням. | |
ВИСОКИЙ | 185 | Вступник: - усвідомлює нові для нього математичні факти, ідеї, вміє доводити передбачені програмою математичні твердження з достатнім обґрунтуванням; - розв’язує завдання з повним поясненням і обґрунтуванням. |
195 | Вступник: - вільно і правильно висловлює відповідні математичні міркування, переконливо аргументує їх; - знає, передбачені програмою, основні методи розв’язання завдання і вміє їх застосовувати з необхідним обґрунтуванням. | |
200 | Вступник: - виявляє варіативність мислення і раціональність у виборі способу розв’язання математичної проблеми; - вміє узагальнювати й систематизувати набуті знання; - здатний до розв’язування нестандартних задач і вправ. |
Форма завдання | Схема нарахування балів |
Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№1-20). | 0 або 1 бал |
Завдання на встановлення відповідності (№21-24). | 0, 1, 2, 3 або 4 бали |
Завдання відкритої форми з короткою відповіддю (№25-28): - структуроване завдання (№25-26); - неструктуроване завдання (№27-28). | 0, 1 або 2 бали 0 або 2 бали |
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (№33-35). | 0, 1, 2, 3 або 4 бали |
Номери завдань | Кількість балів | Усього балів |
№1-20 | по 1 балу | 20 балів |
№21-24 | по 4 бали | 16 балів |
№25, 26 | по 2 бали | 4 бали |
№27, 28 | по 2 бали | 4 бали |
№29, 30 | по 4 бали | 8 балів |
Усього балів | 52 бали |
Кількість тестових балів | 100-200 бальна шкала | Оцінка за шкалою 1-12 балів |
0-2 | 100 | 1 |
3-5 | 110 | 2 |
6-9 | 120 | 3 |
10-13 | 125 прохідний бал | 4 |
14-19 | 135 | 5 |
20-25 | 145 | 6 |
26-30 | 155 | 7 |
31-35 | 165 | 8 |
36-40 | 175 | 9 |
41-44 | 185 | 10 |
45-48 | 195 | 11 |
49-52 | 200 | 12 |