Логотип КЗ «ХВФКМ» ХОР
Дякуємо, що завітали до офіційного сайту Харківського фахового вищого коледжу мистецтв
Адреса коледжу
61010, Україна, місто Харків
вулиця Українська, 8/10
Телефони приймальної комісії коледжу
+380 (57) 733-30-45
+380 (57) 733-01-55
Адреса електронної скриньки приймальної комісії коледжу
vstupkvkm@gmail.com
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ
ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ
ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ
ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
Перейти до контакту

ВИКЛАДАЧУ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ЧАСТИНИ
«ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ КОНТРОЛЮ ЗА СТАНОМ ВЕДЕННЯ ОНЛАЙН ЗАНЯТЬ В КОЛЕДЖІ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ»
ВІД 28 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ

1. Організація дієвого контролю за веденням занять в дистанційному режимі і станом справ на спеціальності під час воєнного стану покладається на наступних осіб:

1) спеціальність 024  Хореографія – І.Скирду;

2) спеціальність 025 Музичне мистецтво та цикл загально-освітньої підготовки – С.Литвина;

3) спеціальність 026 Сценічне мистецтво – О.Лисюк;

4) спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа – І.Цибіну.

2. Вказаним у пп. 1.1-1.4 відповідальним особам оволодіти наступною інформацією за своєю ділянкою роботи і відслідковувати інформаційні зміни:

1) працюючі педпрацівники (ПІБ), місце їх розташування (Україна, інша країна), електронна платформа та її адреса для спілкування, можливість користування Інтернетом, спроможність проведення онлайнзанять тощо;

2) списки студентів по навчальним групам, які виходять на зв’язок під час онлайн занять, їх здатність відвідувати заняття; студентів, які не можуть відвідувати онлайн заняття.

3. Педагогічним працівникам рекомендується самостійно обрати варіанти фіксації своєї роботи, використовуючи попередній досвід.

4. Відповідальним працівникам (пп.1.1-1.4) заходити на онлайн платформи педагогічних працівників під час онлайн занять для ознайомлення зі станом справ у педпрацівників і студентів, присутності студентів на заняттях. Про виникнення НС (надзвичайних ситуацій) під час проведення онлайн занять повідомляти директору коледжу.

5. Відповідальним працівникам (пп.1.1-1.4) заходити на онлайн платформи педагогічних працівників під час онлайн занять для ознайомлення зі станом справ у педпрацівників і студентів, присутності студентів на заняттях. Про виникнення НС (надзвичайних ситуацій) під час проведення онлайн занять повідомляти директору коледжу.


Проєкт розпорядження у частині розподілу повноважень між відповідальними особами підготувала заст.директора І.Цибіна.


Заступник директора з НМР (підписано) Сергій ЛИТВИН

© 2022 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
© 2022 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
© 2022 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
© 2022 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
Назад до змісту