ВИКЛАДАЧУ
НАКАЗ «ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У 2024/2025 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ»
ВІД 05 СЕРПНЯ 2024 РОКУ №49
На виконання Указу Президента від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законами України від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні» від 23 липня 2024 року №841 та відповідно до чинного законодавства України в галузі освіти на період воєнного стану.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати освітній процес для здобувачів освіти денної та заочної форми в дистанційному форматі синхронної та асинхронної моделей освітньої взаємодії з використанням сучасних інформаційних технологій за затвердженим розкладом занять з 02 вересня 2024 року.
2. Педагогічним працівникам.
2.1. Надати здобувачам освіти посилання для виходу на освітні інтернет-платформи/комунікаційні мережі для організованого початку освітнього процесу відповідно до розкладу занять у Коледжі (до 01.09.2024).
2.2 Інформувати голів ЦК про місце свого перебування (у Харкові, в межах України, за кордоном), вказати власні номер(-и) телефонів для зв’язку, адреси електронних поштових скриньок, посилання на інтернет-платформи/комунікаційні мережі, на яких будуть проводитися заняття (до 01.09.2024).
2.3. Скласти індивідуальні плани навчальної, методичної, організаційно-педагогічної та інших видів роботи на перше півріччя 2024/2025 навчального року і дотримуватися їх виконання (до 01.09.2024).
2.4. Проводити заняття з використанням дистанційних освітніх технологій за затвердженим розкладом в обсязі тарифікаційного навантаження (протягом семестру).
2.5. Своєчасно надавати здобувачам освіти посилання на освітні інтернет-платформи/комунікаційні мережі, на яких будуть проводитися заняття за затвердженим розкладом (протягом семестру).
2.6. Організувати інформування здобувачів освіти та їхніх батьків про розклад занять, їхню тематику, домашні завдання і терміни їх виконання через офіційний веб-сайт Коледжу або за допомогою інших засобів електронної комунікації (протягом семестру).
2.7. Вчасно вести облік навчальної роботи в електронних групових і індивідуальних електронних журналах, дотримуватися вимог технічного оформлення вказаної документації (протягом семестру).
2.8. Надавати представникам адміністрації, головам ЦК посилання на освітні інтернет-платформи/комунікаційні мережі, на яких будуть проводитися заняття, для здійснення моніторингу освітнього процесу (протягом семестру).
2.9. Щопонеділка надсилати на електронну поштову скриньку Коледжу kvkm67@gmail.com інформацію про своє місцеперебування (Харків, у межах України, за кордоном) із зазначенням власного номеру телефону для зворотнього зв’язку (протягом семестру).
3. Головам ЦК.
3.1. Надати інформацію заступникам директора І.Скирді, І.Цибиній, завідувачу відділення С.Селегєєву про склад ЦК: ПІБ педагогічного працівника ЦК, його місцеперебування (Харків, у межах України, за кордоном), номери телефонів для зворотнього зв’язку, електронні адреси поштових скриньок, посилання на інтернет-платформи/комунікаційні мережі проведення занять (до 01 вересня 2024 року).
3.2. Забезпечити дієвий контроль за проведенням занять та інших видів діяльності педагогічними працівниками (протягом семестру).
4. Заступникам директора І.Скирді, І.Цибиній, завідувачу відділення С.Селегєєву, методисту О.Лисюк, керівникам структурних підрозділів.
4.1. Своєчасно інформувати педагогічних працівників, здобувачів освіти та їх батьків через наявні засоби електронної комунікації, офіційний веб-сайт Коледжу про заходи щодо організації освітнього процесу у дистанційному форматі (протягом семестру).
4.2. Здійснювати дієвий щоденний контроль за проведенням освітнього процесу в дистанційному форматі (протягом семестру).
4.3. У разі виникнення непередбачуваних надзвичайних виробничих або інших ситуацій вживати невідкладні заходи щодо їх вирішення та своєчасно інформувати директора Коледжу (протягом семестру).
5
. Педагогічним працівникам і здобувачам освіти Коледжу у разі виникнення непередбачуваних надзвичайних ситуацій під час занять (оголошення повітряної тривоги, початок обстрілів без попереднього оголошення повітряної тривоги тощо), необхідно припинити проведення занять і терміново перейти до сховища, де перебувати до оголошення відбою повітряної тривоги або припинення обстрілів (протягом семестру).6. Дозволити проведення індивідуальних консультацій для студентів в приміщенні Коледжу за умов дотримання правил безпеки та на підставі заяв батьків здобувачів освіти (протягом семестру).
7. Для організації та проведення мистецьких, виховних заходів максимально використовувати приміщення, які мають відповідні законодавчі підстави, а саме обладнані укриттями. Заступнику директора Цибиній І.М. створити банк даних таких приміщень в місті Харкові та області (протягом семестру).
8. Керівникам навчальних груп довести пп. 1 і 5 цього наказу до відома здобувачів освіти навчальних груп засобами електронної комунікації (до 01.09.2024).
9. Завідувачці канцелярією М.Соломці довести цей наказ до керівників структурних підрозділів, голів ЦК, педагогічних працівників через засоби електронної комунікації. Наказ оприлюднити на офіційному веб-сайті Коледжу і в чатах «Викладачі ХФВКМ» і «Голови ЦК» (до 01.09.2024).
10. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-методичної роботи І.Скирду (протягом семестру).
Директор коледжу (підписано) Любов МОРОЗКО
Віза Заступник директора з НМП (підписано) Ірина СКИРДА
Віза Заступник директора з НМП (підписано) Ірина СКИРДА