Логотип КЗ «ХВФКМ» ХОР
Дякуємо, що завітали до офіційного сайту Харківського фахового вищого коледжу мистецтв
Адреса коледжу
61010, Україна, місто Харків
вулиця Українська, 8/10
+380 (57) 733-30-45
+380 (57) 733-01-55
Адреса електронної скриньки приймальної комісії коледжу
kvkm67@gmail.com
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ
ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ
ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ
ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
Телефони приймальної комісії коледжу
Перейти до контакту

ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ, ЗДОБУТИХ ШЛЯХОМ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА/АБО ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ «ХАРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Положення «Про порядок визнання результатів навчання, добутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти у комунальному закладі «Харківський фаховий вищий коледж мистецтв» Харківської обласної ради» (далі – Положення) розроблено відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про освіту», Закону України «Про фахову передвищу освіту» від 09 серпня 2019 року №2745-УІІІ, наказу Міністерства освіти і науки України від 08 лютого 2022 року №130, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 березня 2022 року за №328/37664 «Про затвердження Порядку визнання у вищій та фаховій передвищій освіті результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти».

1.2. Це Положення визначає загальні вимоги до процедур визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти (далі – результати неформального та/або інформального навчання) у комунальному закладі «Харківський фаховий вищий коледж мистецтв» Харківської обласної ради (далі – Коледж).

1.3. У цьому Порядку терміни вживаються в значеннях, наведених в законах України «Про освіту», «Про фахову передвищу освіту», «Про вищу освіту», у Національній рамці кваліфікацій та Наказі МОН України «Порядок визнання у вищій та фаховій передвищої освіти результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти» від 08 лютого 2022 року №130:

формальна освіта це освіта, яка здобувається за освітніми програмами відповідно до визначених законодавством рівнів освіти, галузей знань, спеціальностей (професій) і передбачає досягнення здобувачами освіти визначених стандартами освіти результатів навчання відповідного рівня освіти та здобуття кваліфікацій, що визнаються державою;

неформальна освіта це освіта, яка здобувається, як правило, за освітніми програмами та не передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій за рівнями освіти, але може завершуватися присвоєнням професійних та/або присудженням часткових освітніх кваліфікацій;

інформальна освіта (самоосвіта) – це освіта, яка передбачає самоорганізоване здобуття особою певних компетентностей, зокрема під час повсякденної діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю, родиною чи дозвіллям;

учасниками освітнього процесу у коледжі є здобувачі освіти; педагогічні, науково-педагогічні працівники; батьки здобувачів освіти; фізичні особи, які провадять освітню діяльність; інші особи, передбачені спеціальними законами та залучені до освітнього процесу у порядку, що встановлюється закладом освіти;

здобувачами фахової передвищої освіти є: студент особа, зарахована до закладу фахової передвищої освіти з метою здобуття фахової передвищої освіти;

європейська кредитна трансферно-накопичувальна система (ЄКТС) – система трансферу і накопичення кредитів, що використовується в Європейському просторі освіти з метою надання, визнання, підтвердження кваліфікацій та освітніх компонентів і сприяє академічній мобільності здобувачів освіти. Система ґрунтується на визначенні навчального навантаження здобувача освіти, необхідного для досягнення визначених результатів навчання, та обліковується у кредитах ЄКТС;

кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (далі – кредит ЄКТС) – одиниця вимірювання обсягу навчального навантаження здобувача освіти, необхідного для досягнення визначених (очікуваних) результатів навчання. Обсяг одного кредиту ЄКТС становить 30 годин. Навантаження одного навчального року за денною формою навчання становить, як правило, 60 кредитів ЄКТС;

фахова передвища освіта спрямована на формування та розвиток освітньої кваліфікації, що підтверджує здатність особи до виконання типових спеціалізованих завдань у певній галузі професійної діяльності, пов’язаних з виконанням виробничих завдань підвищеної складності та/або здійсненням обмежених управлінських функцій, що характеризуються певною невизначеністю умов та потребують застосування положень і методів відповідної науки і завершується здобуттям відповідної освітньої кваліфікації;

фаховий коледж має право відповідно до ліцензії забезпечувати здобуття профільної середньої освіти професійного спрямування, фахової передвищої освіти, початкового рівня(короткий цикл) вищої освіти та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;

освітня діяльність – діяльність закладів фахової передвищої освіти, спрямована на організацію, забезпечення та реалізацію освітнього процесу;

освітня діяльність - діяльність суб’єкта освітньої діяльності, спрямована на організацію, забезпечення та реалізацію освітнього процесу у формальній та/або неформальній освіті;

освітній процес – система науково-методичних і педагогічних заходів, спрямованих на розвиток особистості шляхом формування та застосування її компетентностей;

освітньо-професійна програма у сфері фахової передвищої освіти – єдиний комплекс освітніх компонентів (навчальних дисциплін, індивідуальних завдань, практик, контрольних заходів тощо), спрямованих на досягнення визначених результатів навчання, що дає право на отримання визначеної освітньої та професійної кваліфікації;

стандарт фахової передвищої освіти – сукупність вимог до освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти, які є спільними для всіх освітньо-професійних програм у межах певної спеціальності;

компетентність – 1) здатність особи успішно соціалізуватися, навчатися, провадити професійну діяльність, яка виникає на основі динамічної комбінації знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей; 2) динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність;

кваліфікація – 1) офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважена установа встановила, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) відповідно до стандартів освіти, що засвідчується відповідним документом про освіту; 2) визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання);

освітня кваліфікація – це визнана закладом освіти чи іншим уповноваженим суб’єктом освітньої діяльності та засвідчена відповідним документом про освіту сукупність встановлених стандартом освіти та здобутих особою результатів навчання (компетентностей);

професійна кваліфікація – це визнана кваліфікаційним центром, суб’єктом освітньої діяльності, іншим уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання), що дозволяють виконувати певний вид роботи або здійснювати професійну діяльність;

результати навчання – 1) знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості, набуті у процесі навчання, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів; 2) компетентності (знання, розуміння, уміння, цінності, інші особисті якості), які набуває та (або) здатна продемонструвати особа після завершення навчання.


2. ПОРЯДОК ТА ПРОЦЕДУРА ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА/АБО ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТІ

2.1. Цей Порядок стосується Коледжу відповідно до ліцензій на провадження освітньої діяльності у сфері фахової передвищої освіти (ліцензія Міністерства освіти і науки України на провадження освітньої діяльності на рівні фахової передвищої освіти (пункт 4 наказу Міністерства освіти і науки України від 25 вересня 2019 року №960-Л та пункт 2.2 Додатку 12 наказу Міністерства освіти і науки України від 29 січня 2021 року №11-л).

2.2. Коледж може визнавати результати неформального та/або інформального навчання осіб, які:

1) здобувають фахову передвищу освіту у Коледжі за певною освітньою програмою;

2) переводяться з іншого закладу освіти до Коледжу, з однієї освітньої програми на іншу в межах Коледжу;

3) поновлюються до складу здобувачів освіти до Коледжу.

2.3. Визнання Коледжем результатів неформального та/або інформального навчання особи це комплекс процедур, що встановлюють їх відповідність результатам навчання, передбаченим відповідною освітньо-професійною програмою (результатам навчання певних освітніх компонентів або програмним результатам навчання), або певному рівню освіти, за підсумками чого приймається рішення про можливість зарахування особі певних освітніх компонентів (складових освітніх компонентів) відповідної освітньо-професійної програми (у тому числі, в рамках її вибіркової складової).

2.4. Визнання результатів неформального та/або інформального навчання особи Коледжем передбачає такі процедури:

1) подання особою заяви щодо визнання;

 

2)ідентифікацію задекларованих у письмовій формі особою результатів неформального та/або інформального навчання, які підлягають оцінюванню Коледжем;

3) оцінювання задекларованих результатів навчання особи;

4) прийняття рішення про визнання та зарахування особі відповідних освітніх компонентів (складових освітніх компонентів) освітньої програми або відмову у визнанні.

2.5. Для забезпечення проведення процедур визнання результатів неформального та/або інформального навчання Коледж розробляє власний порядок визнання, самостійно визначає організаційні аспекти процедур визнання, уповноважує на виконання процедур визнання відповідні структурні підрозділи, призначає уповноважених осіб та визначає методи оцінювання.

2.6. За процедуру визнання результатів навчання неформальної та/або інформальної освіти, внесення змін до цієї процедури несуть відповідальність заступник директора з навчально-методичної роботи, завідувач відділення Коледжу.

2.7. Ідентифікація задекларованих у письмовій формі результатів неформального та/або інформального навчання, які підлягають оцінюванню проводиться Атестаційною комісією Коледжу з визнання результатів неформального та/або інформального навчання (далі – Комісія).

До складу Комісії входять:

1) завідувач відділення, голова циклової комісії, який відповідає за реалізацію ОПП, освітній компонент якої має визнаватися (здійснюють ідентифікацію задекларованих результатів навчання неформальної та/або інформальної освіти);

2) викладачі, які викладають дисципліну, що пропонується перезарахувати (здійснюють оцінювання).

2.8. Положення визнання результатів неформального та/або інформального навчання Коледжу:

1) визначає вимоги до заяв і документів, що подаються;

2) містить опис процедур визнання, прав та обов’язків учасників процесу визнання, терміни розгляду заяв щодо визнання, порядок оскарження рішень щодо визнання;

3) містити перелік (опис) обмежень, встановлених Коледжем щодо визнання результатів неформального та/або інформального навчання;

4) забезпечує надійність та якість процедур визнання;

5) передбачає створення необхідних умов для визнання результатів навчання осіб з особливими потребами;

6) визначає вимоги щодо забезпечення конфіденційності та дотримання етичних норм поведінки.

2.9. Порядок визнання результатів неформального та/або інформального навчання в Коледжі затверджується Педагогічною радою та оприлюднюється на офіційному вебсайті Коледжу.

Коледж забезпечує інформування здобувачів освіти та інших зацікавлених сторін щодо організації процедур визнання результатів неформального та/або інформального навчання через свій офіційний вебсайт.

2.10. У процесі визнання Коледжем результатів неформального та/або інформального навчання не підлягають розгляду документи, що підтверджують неформальне навчання та/або професійну, громадську чи іншу діяльність, видані на тимчасово окупованій території України або території держави, визнаної Верховною Радою України державою- агресором або державою-окупантом.

2.11. У рамках процедур визнання у фаховій передвищій освіті результатів неформального та/або інформального навчання не підлягають визнанню результати навчання, визначені у професійних стандартах та/або стандартах, встановлених міжнародними конвенціями або договорами, стороною яких є Україна, для професій, для яких запроваджено додаткове регулювання (для освітніх програм, за якими здійснюється підготовка фахівців відповідних професій), крім випадків передбачених відповідними конвенціями або договорами.

2.12. Коледж впроваджує процедури забезпечення якості визнання результатів неформального та інформального навчання як складові системи внутрішнього забезпечення якості освіти.


3. ПОДАННЯ ЗАЯВ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НЕФОРМАЛЬНОГО ТА/АБО ІНФОРМАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

3.1. Особа, яка звертається до Коледжу щодо визнання результатів неформального та/або інформального навчання (заявник), подає відповідну заяву (додаток 1), декларацію (додаток 2) про попереднє навчання та додаткові документи, які підтверджують наведену у декларації про попереднє навчання інформацію (за наявності).

Заяву на ім’я завідувача відділення Коледжу про визнання та перезарахування результатів навчання неформальної та/або інформальної освіти з навчальних дисциплін здобувач освіти подає протягом десяти робочих днів від початку семестру задля того, щоб у випадку відмови у їх зарахуванні він мав би можливість пройти підготовку з відповідної дисципліни у повному обсязі.

Інформація про уповноважені підрозділи та уповноважених осіб, які здійснюють прийом заяв, форми заяви і декларації про попереднє навчання та вимоги до додаткових документів містяться на вебсайті Коледжу.

3.2. Декларація про попереднє навчання повинна містити:

1) прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);

2) опис результатів неформального та/або інформального навчання, щодо визнання яких подається заява;

3) інформацію про суб’єкта, який здійснював неформальне навчання або з яким пов’язана професійна, громадська або інша діяльність (за наявності), під час якої здобувались відповідні результати навчання;

4) інформацію про попереднє навчання та досвід діяльності заявника, під час яких здобувались результати неформального та/або інформального навчання, зокрема, періоди неформального та/або інформального навчання та/або відповідної діяльності (за наявності);

5) перелік додаткових документів, що надаються заявником для підтвердження інформації про неформальне та/або інформальне навчання (за наявності).

3.3. Коледж надає консультативну допомогу заявникам щодо заповнення декларацій про попереднє навчання, зокрема, щодо опису результатів неформального та/або інформального навчання для їх подальшого співставлення з результатами навчання, передбаченими відповідною освітньою програмою, або певним рівнем освіти.

3.4. Коледж здійснює аналіз достатності інформації щодо здобутого заявником попереднього досвіду та результатів неформального та/або інформального навчання заявника та перевірку наданої заявником інформації.

Ідентифікація задекларованих у письмовій формі результатів неформального та/або інформального навчання, які підлягають оцінюванню проводиться атестаційною комісією Коледжу.

3.5. Для підтвердження або уточнення необхідної інформації Коледж може направляти запити до зазначених у декларації про попереднє навчання суб’єктів, які здійснювали неформальне навчання або де здійснювалася професійна, громадська або інша діяльність, під час якої заявником здобувались результати неформального та/або інформального навчання.

Відповіді зазначених суб’єктів приймаються до розгляду як додаткові документи (матеріали), які засвідчують наведену заявником інформацію.

У випадку направлення запиту до суб’єкта, який здійснював неформальне навчання або де здійснювалася професійна, громадська або інша діяльність, під час якої здобувались відповідні результати навчання, термін розгляду заяви про визнання може бути продовжений, про що Коледж інформує заявника.

3.6. За результатами аналізу, перевірки отриманої інформації Коледж приймає рішення про можливість проводити подальші процедури визнання.

Строк розгляду заяви та прийняття рішення про можливість/неможливість проводити подальші процедури визнання на основі наданої заявником інформації становить не більше десяти робочих днів. У разі направлення запитів про підтвердження або уточнення необхідної інформації до зазначених у декларації про попереднє навчання суб’єктів, які здійснювали неформальне навчання або де здійснювалася професійна, громадська або інша діяльність, під час якої заявником здобувались результати неформального та/або інформального навчання, строк розгляду заяви продовжується до отримання зазначеної інформації та її опрацювання Коледжем.

3.7. Якщо інформація, наведена у декларації про попереднє навчання, та додаткові документи, надані заявником та/або суб’єктом (суб’єктами) неформального та/або інформального навчання, не дозволяють ідентифікувати результати неформального та/або інформального навчання заявника для їх подальшого співставлення з результатами навчання, передбаченими відповідною освітньою програмою, або наведена у декларації про попереднє навчання інформація щодо неформального навчання або досвіду діяльності заявника не підтверджується, Коледж повертає документи заявнику без подальшого розгляду із зазначенням підстав прийняття такого рішення. Оскарження такого рішення здійснює Апеляційна комісія Коледжу.

3.8. Заявник має право повторно подати на розгляд Коледжу заяву про визнання результатів неформального та/або інформального навчання та декларацію, що містить уточнену інформацію, та додаткові документи, що її підтверджують і дозволяють ідентифікувати результати неформального та/або інформального навчання заявника.

3.9. На підставі інформації, що міститься у декларації про попереднє навчання та наданих документах, Комісія Коледжу здійснює співставлення результатів неформального та/або інформального навчання заявника з результатами навчання, передбаченими відповідною освітньо-професійною програмою.

Співставлення задекларованих заявником результатів неформального та/або інформального навчання з результатами навчання, передбаченими відповідною освітньо-професійною програмою, передбачає їх аналіз і порівняння за змістом та рівнем складності.

За результатами співставлення Комісія приймає рішення щодо відповідності/невідповідності задекларованих результатів неформального та/або інформального навчання заявника певним результатам навчання, передбаченим обов’язковою складовою освітньо-професійної програми, та ідентифікує результати навчання, які підлягають оцінюванню.

У випадку невідповідності задекларованих результатів неформального та/або інформального навчання заявника результатам навчання, передбаченим обов’язковою складовою освітньо-професійної програми Коледжу, Комісія розглядає можливість визнання таких результатів навчання в рамках вибіркової складової освітньо-професійної програми, за якою навчається заявник.

Обов’язковою умовою визнання результатів неформального та/або інформального навчання заявника в рамках вибіркової складової освітньої програми є відповідність цих результатів навчання рівню освіти, на якому реалізується освітньо-професійна програма.


4. ОЦІНЮВАННЯ ТА ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НЕФОРМАЛЬНОГО ТА/АБО ІНФОРМАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

4.1. Прийняття рішення про визнання результатів неформального та/або інформального навчання заявника Коледжем здійснюється Атестаційною комісією за підсумками їх оцінювання.

Склад атестаційної комісії (див. Розділ ІІ п.6).

4.2. Методи, зміст та обсяг оцінювання результатів навчання заявника повинні забезпечувати оцінювання усіх змістових складових відповідного (відповідних) результату (результатів) навчання (змістову валідність).

Особи, які здійснюють оцінювання, повинні бути обізнаними у предметі оцінювання, компетентними особи, які обізнані у предметі оцінювання, компетентні у питаннях оцінювання та визнання, неупереджені, здатні створювати належну психологічну обстановку для заявника та не мати конфлікту інтересів.

4.3. Для оцінювання результатів неформального та/або інформального навчання заявника Коледж визначає обсяг і методи демонстрації та вимірювання цих результатів навчання з урахуванням їх змісту та можливої специфіки. Методи демонстрації та вимірювання результатів неформального та/або інформального навчання заявника можуть відрізнятись від методів?, які застосовуються для здобувачів освіти в рамках відповідної освітньої програми, водночас вони повинні забезпечувати змістову валідність оцінювання.

Засобами вимірювання результатів неформального та/або інформального навчання заявника можуть бути екзаменаційні білети, контрольні та тестові завдання, творчі покази та інші засоби, які дозволяють забезпечити змістову валідність оцінювання.

4.4. Комісія приймає рішення про визнання результатів неформального та/або інформального навчання заявника, якщо за підсумками оцінювання підтверджено відповідність цих результатів результатам навчання, передбаченим відповідною освітньо-професійної програмою.

4.5. Визнані Коледжем результати неформального та/або інформального навчання використовуються для реалізації академічних прав заявника (зарахування заявнику певних освітніх компонентів освітньо-професійної програми, окремих видів навчальної роботи в межах певних освітніх компонентів освітньої програми, формування індивідуальної освітньої траєкторії).

4.6. Коледж приймає рішення про зарахування заявнику певного освітнього компонента освітньо-професійної програми, якщо за підсумками визнання результатів неформального та/або інформального навчання визнаються усі результати навчання, передбачені цим освітнім компонентом. У такому випадку заявнику зараховується відповідна освітньому компоненту кількість кредитів ЄКТС. Оцінка за таким освітнім компонентом визначається за підсумками вимірювання визнаних результатів навчання.

4.7. У випадку, якщо за підсумками визнання результатів неформального та/або інформального навчання визнається тільки частина результатів навчання, передбачених певним освітнім компонентом, заявнику зараховуються окремі види навчальної роботи за таким освітнім компонентом.

У випадку прийняття атестаційною комісією рішення про можливість визнання результатів неформального та/або інформального навчання заявника в рамках вибіркової складової освітньої програми відповідно до пункту 9 розділу ІII цього Порядку, за підсумками визнання таких результатів навчання зараховується заявнику певну кількість кредитів вибіркової складової освітньо-професійної програми. У такому випадку визнані результати навчання мають бути відображеними в індивідуальному навчальному плані як один чи декілька вибіркових освітніх компонентів. Обсяги таких освітніх компонентів у кредитах ЄКТС визначаються Коледжем на основі інституційної практики призначення кредитів ЄКТС освітнім компонентам.

4.8. Загальний обсяг освітніх компонентів освітньої програми, що зараховуються здобувачу освіти за підсумками визнання результатів неформального та/або інформального навчання, не може перевищувати 25 відсотків відповідної освітньо-професійної програми.

4.9. Здобувач освіти Коледжу не може бути звільненим від атестації за підсумками визнання результатів неформального та/або інформального навчання.

4.10. У разі відмови у зарахуванні результатів навчання неформальної та/або інформальної освіти, Комісія рекомендує вивчення освітнього компонента відповідно до навчального плану та робочої програми навчальної дисципліни.

4.11. За підсумками оцінювання Комісія формує протокол, у якому міститься висновок про зарахування чи не зарахування відповідного освітнього компонента.

4.12. При перезарахуванні навчальних дисциплін відповідно до рішення атестаційної комісії результати вносяться до індивідуального плану здобувача освіти, відомості успішності: назва дисципліни, загальна кількість годин/кредитів, оцінка та підстава щодо перезарахування (номер протоколу). Здобувач звільняється від вивчення перезарахованої дисципліни у поточному семестрі.

4.13. Відповідно до заяви про апеляцію директор Коледжу створює Апеляційну комісію у складі заступника директора з навчально-методичної роботи, представника професійної спілки Коледжу, представника Студентської ради, представника по боротьбі з корупцією і педагогічних працівників циклової комісії, які не входили до атестаційної комісії. Апеляційна комісія за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення про повне або часткове задоволення скарги чи про залишення поданої скарги без задоволення.


5. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. Положення набирає чинності з моменту його затвердження.

5.2. Контроль за виконанням Положення покласти на заступника директора з навчально-методичної роботи.

5.3. У випадку внесення змін або доповнень у державні нормативно-правові документи, що регламентують питання цього Положення, відповідні пункти Положення втрачають свою чинність і вступають у дію внесені зміни.


ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ЗДІЙСНЕННІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1. Закон України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року №2145-VII (із змінами і доповненнями).

2. Закон України «Про фахову передвищу освіту» від 06 червня 2019 року №2745-VIII.

3. Постанова КМУ «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» від 23 листопада 2011 року №1341.

4. Наказ МОН України «Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів ФВПО» від 11 липня 2019 року №977.

5. Наказ МОН України «Про затвердження Положення про акредитацію освітньо-професійних програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів фахової передвищої освіти» від 01 липня 2021 року №749.

6. Наказ МОН України від 08 лютого 2022 року №130 «Про затвердження Порядку визнання у вищій та фаховій передвищій освіті результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти».

7. Статут Комунального закладу «Харківський фаховий вищий коледж мистецтв» Харківської обласної ради.

8. Стандарти фахової передвищої освіти за спеціальностями.

9. Положення про організацію освітнього процесу у КЗ ХФВКМ ХОР.

10. Положення про порядок оцінювання знань здобувачів у КЗ ХФВКМ ХОР.

11. Антикорупційна програма КЗ ХФВКМ ХОР.


Додаток 1


Додаток 2

© 2025 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
© 2025 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
© 2025 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
© 2025 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
Назад до змісту