ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
ПОЛОЖЕННЯ ПРО РАДУ РОБОТОДАВЦІВ У КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ «ХАРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Положення розроблено на підставі Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року №2145-УІІІ (зі змінами), Закону України «Про фахову передвищу освіту» 06 червня 2019 року №2745-УІІІ (ст. 39 Робочі та дорадчі органи закладу фахової передвищої освіти, ст. 78 Громадський нагляд (контроль) у сфері фахової передвищої освіти), галузевих стандартів фахової передвищої освіти, та інших нормативно-правових актів чинного законодавства, Статуту коледжу.
1.2. Це Положення врегульовує питання, пов’язані з утворенням, організацією роботи та умовами функціонування Ради роботодавців у комунальному закладі «Харківський фаховий вищий коледж мистецтв» Харківської обласної ради.
2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
2.1. Рада роботодавців коледжу є консультативно-дорадчим органом і функціонує як складова запровадженої в коледжі системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості фахової передвищої освіти.
2.2 Метою створення Ради роботодавців є:
- взаємодія із ринком праці, формування та збереження ефективних зв’язків коледжу з роботодавцями для забезпечення відповідності освітньо-професійних програм потребам роботодавців та вимогам ринку праці;
- визначення потреб у кадрах, аналіз актуальних та перспективних потреб регіону у фахівцях;
- пошук шляхів оптимальної співпраці між коледжем та роботодавцями з питань проведення профорієнтаційної роботи, підготовки фахівців за всіма акредитованими спеціальностями, сприяння працевлаштуванню, організаційно-методичний супровід практик та стажувань.
2.3 Основними завданнями Ради роботодавців є:
- підвищення іміджу та популяризація коледжу на ринку освітніх послуг міста Харкова, регіону та України в цілому;
- надання оцінки/пропозицій/рекомендацій щодо подальшої стратегії діяльності та розвитку Коледжу із врахуванням тенденцій ринку праці;
- участь у моніторингу та аналізі освітньо-професійних програм Коледжу, внесення рекомендацій під час розроблення та/або зміни складових освітньо-професійних програм (ОПП);
- надання пропозицій щодо відкриття нових освітньо-професійних програм;
- участь у розробці змісту вибіркової частини освітньо-професійних програм підготовки фахівців;
- залучення здобувачів освіти до реальної виробничої діяльності підприємств і організацій − партнерів Коледжу;
- залучення працівників установ/підприємств/організацій/закладів до освітнього процесу (читання гостьових лекцій, проведення практичних занять, майстер-класів, керівництво практиками та стажуванням тощо);
- проведення спільних конференцій, семінарів, круглих столів інших форм комунікації для здобувачів освіти та викладачів Коледжу;
- участь в екзаменаційних комісіях з атестації здобувачів фахової передвищої освіти;
- проведення консультацій, внесення пропозицій адміністрації Коледжу з питань, що входять до її компетенції;
- сприяння працевлаштуванню здобувачів освіти та випускників Коледжу;
- сприяння в організації підвищення кваліфікації та стажування педагогічних та інших працівників коледжу.
3. ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ СКЛАДУ РАДИ РОБОТОДАВЦІВ. КЕРІВНИЦТВО
3.1. Склад ради формується із представників провідних інституцій, які відповідають профілю підготовки молодших бакалаврів у коледжі. Рада формується із секцій за напрямами ОПП.
3.2. До складу Ради роботодавців можуть входити керівники (їх представники) підприємств, установ, організацій, закладів, творчих спілок, органів державної влади та самоврядування, діяльність яких відповідає напрямам підготовки здобувачів освіти в Коледжі, а також представники Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості.
3.3. Кандидатури претендентів до Ради роботодавців рекомендуються профільними цикловими комісіями Коледжу (2-4 особи від ЦК), що здійснюють підготовку здобувачів фахової передвищої освіти за певними ОПП з числа установ/організацій/закладів, з якими укладені договори/меморандуми про співпрацю/партнерство.
3.3. Рекомендований чисельний склад Ради роботодавців до 25 осіб.
3.4. Для включення відповідних осіб до Ради роботодавців претенденти заповнюють заяви-згоди з контактними даними.
3.5 Персональний склад Ради роботодавців затверджується наказом директора Коледжу. Термін повноважень Ради роботодавців становить три роки.
3.6. Члени Ради роботодавців виконують свої обов’язки на громадських засадах. Участь роботодавців у раді є добровільною, про що свідчить письмова заява-згода.
3.7. Члени Ради роботодавців можуть за власним бажанням достроково припинити свої повноваження. У разі вибуття члена Ради роботодавців його наступник призначається у порядку, в якому був призначений член ради, що вибув.
3.8. Головою Ради роботодавців є директор коледжу.
Голова Ради роботодавців:
- організовує роботу Ради роботодавців відповідно до плану, який затверджується на засіданні Ради роботодавців;
- головує на засіданнях Ради роботодавців;
- представляє Раду роботодавців у державних органах, підприємствах, установах та організаціях, громадських організаціях, інформує громадськість про діяльність Ради роботодавців.
3.9. Заступник голови Ради роботодавців (заступник директора з навчально-методичної роботи) виконує функції голови Ради роботодавців за відсутності чи неможливості виконання обов’язків головою Ради роботодавців.
3.10. Секретар Ради роботодавців (завідувач навчально-виробничої практики) виконує такі функції:
- інформування членів Ради роботодавців про місце і час засідань;
- технічна підготовка інформаційних матеріалів засідання Ради роботодавців;
- оформлення протоколів засідань Ради роботодавців;
- підготовка проєктів рішень Ради роботодавців;
- інформаційне забезпечення діяльності Ради роботодавців, ознайомлення членів Ради роботодавців з відповідними матеріалами, документами тощо;
- ведення та збереження документації Ради роботодавців.
4. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РАДИ РОБОТОДАВЦІВ
4.1. Організаційною формою роботи Ради роботодавців є засідання, які проводяться відповідно до плану роботи (але не рідше ніж два рази на навчальний рік).
4.2. Позачергові засідання Ради роботодавців проводяться з ініціативи голови Ради роботодавців. Дату, час, місце, формат проведення засідання Ради роботодавців (онлайн/офлайн/дистанційно) визначає голова Ради роботодавців.
4.2. Позачергові засідання Ради роботодавців проводяться з ініціативи голови Ради роботодавців. Дату, час, місце, формат проведення засідання Ради роботодавців (онлайн/офлайн/дистанційно) визначає голова Ради роботодавців.
4.3. Засідання Ради роботодавців вважається правочинним, якщо на ньому присутні більшість її членів (не менше 50% загальної кількості).
4.4. У засіданнях Ради роботодавців можуть брати участь представники адміністрації Коледжу та інші запрошені особи з правом виступу або усним повідомленням.
4.5. Рада роботодавців коледжу організовує свою роботу за планом, що розробляється спільно з головами циклових комісій, гарантами освітніх програм та затверджується головою Ради роботодавців.
4.6. Рішення Ради роботодавців, прийняті в межах її компетенції, носять рекомендаційний характер.
4.7. Рішення Ради роботодавців оформлюються протоколом, який підписують голова Ради роботодавців та секретар.
5. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ РОБОТОДАВЦІВ
5.1. Організаційне і матеріально-технічне забезпечення функціонування Ради роботодавців здійснює Коледж.
5.2. Взаємодію між Радою роботодавців та здобувачами освіти забезпечують голови циклових комісій та секретар Ради роботодавців (завідувач навчально-виробничої практики Коледжу).
5.3.Діяльність Ради роботодавців відбувається прозоро, із інформуванням усіх зацікавлених сторін і громадськості та висвітлюється на офіційному веб-сайті Коледжу.
5.4. Положення про раду роботодавців коледжу вводиться в дію наказом директора.
6. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
6.1. Положення про Раду роботодавців та зміни до нього ухвалюються рішенням педагогічної ради Коледжу та вводяться в дію наказом директора коледжу «Про внесення змін та доповнень» або «Про затвердження нової редакції положення».
6.2. При затвердженні нової редакції попереднє положення втрачає чинність.














