ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДОСЛІДНИЦЬКУ (ТВОРЧУ) ТА ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ І ВИКЛАДАЧІВ У КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ «ХАРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
-
фаховий коледж – заклад фахової передвищої освіти або структурний підрозділ закладу вищої освіти, іншої юридичної особи, що провадить освітню діяльність, пов’язану із здобуттям фахової передвищої освіти, може проводити дослідницьку та/або творчу мистецьку, та/або спортивну діяльність, забезпечувати поєднання теоретичного навчання з навчанням на робочих місцях;-
циклова комісія – це структурний підрозділ закладу фахової передвищої освіти (його філії), що провадить освітню, методичну діяльність за певною спеціальністю (спеціалізацією), групою спеціальностей однієї або споріднених галузей, може проводити дослідницьку та/або творчу мистецьку, та/або спортивну діяльність за певною дисципліною (групою дисциплін). Циклова комісія створюється, якщо до її складу входять не менше п’яти педагогічних (науково-педагогічних) працівників, для яких заклад фахової передвищої освіти є основним місцем роботи;-
освітній процес у сфері фахової передвищої освіти – це інтелектуальна, творча діяльність, що провадиться у закладі фахової передвищої освіти та спрямована на передачу, засвоєння, примноження і використання знань, умінь та інших компетентностей у осіб, які здобувають освіту, а також на формування гармонійно розвиненої особистості;-
інноваційна діяльність – процес розроблення та впровадження нових ідей, методів, технологій, форм організації освітнього процесу чи мистецької практики;-
проєктна діяльність – комплекс дій, спрямованих на планування, реалізацію та презентацію навчального, творчого чи дослідницького проєкту;-
керівник проєкту – викладач або інший педагогічний працівник Коледжу, який здійснює методичний, організаційний та консультативний супровід проєктної, дослідницької або творчої роботи студентів.2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ (ТВОРЧОЇ) ДІЯЛЬНОСТІ У КОЛЕДЖІ
-
розвиток аналітичного та критичного мислення: уміння оцінювати художні твори, виконавські рішення, режисерські та композиційні підходи; навчання методиці й засобам самостійного розвʼязання спеціалізованих практичних завдань (проблем), стилю и навичкам роботи з науковою інформацією, сприяння успішному вирішенню завдань;-
збагачення творчого потенціалу та індивідуального стилю: стимулювання творчої ініціативи, експериментування, імпровізації та власних інтерпретацій;-
формування досвіду публічної презентації результатів: участь у концертах, виставах, творчих проєктах, майстер-класах, фестивалях, конкурсах;-
виховання здатності до самостійної організації творчої та дослідницької роботи: планування власної діяльності, самоконтроль результатів, рефлексія та вдосконалення;-
розвиток комунікативних і навичок командної роботи: участь у колективних творчих проєктах, міждисциплінарних ініціативах;-
формування професійної культури та відповідального ставлення до мистецької діяльності: дотримання етичних і професійних норм, збереження національних культурних традицій.-
участь у хореографічних фестивалях та конкурсах різного рівня;-
створення хореографічних композицій, проєктів, постановок;-
участь у майстер-класах хореографії;-
дослідження танцювальних технік, народної хореографічної традиції.-
творчі проєкти (солістичні, ансамблеві, оркестрові програми);-
участь у музичних конкурсах, фестивалях, конференціях міжнародного/всеукраїнського/регіонального/обласного та місцевого рівнів, на рівні Коледжу;-
участь у творчих лабораторіях/майстер-класах/ джем-сейшенах провідних музикантів;-
робота у складі творчих колективів;-
створення/написання міні-етюдів, коротких імпровізацій або варіацій на основі народних мотивів для розвитку творчої уяви, з різними стилістичними або динамічними акцентами;-
аранжування народних мелодій або створення елементарних обробок, супроводів, адаптованих до рівня здобувачів/ нескладних мелодій у стилях джазу або естради;-
елементарний транскриптинг (запис на слух простих імпровізаційних фраз або рифів і подальший аналіз виконавської техніки);-
виконання навчально-дослідницьких робіт (міні-досліджень) з мистецтво-, музико- та інструментознавства: походження та розвиток народного інструмента, роль інструмента в культурі;-
традиційні та новаторські інструментальні техніки гри на народному інструменті, аналіз їхнього звучання та виконавської специфіки;-
звукові можливості інструмента, виявлення тембрових варіацій, резонансів, звуковидобування, відмінностей інтерпретації та технічних рішень різних виконань одного твору;-
аналіз нотного тексту, визначення мелодичних, гармонічних, ритмічних особливостей, а також виконавських позначень з їх інтерпретацією;-
історії джазу та естрадної музики, сучасних (свінг, бі-боп, ф’южн тощо) або джазових стилів, або про відомих музикантів;-
темброві і технічні можливості інструмента, експерименти зі звуковидобуванням, артикуляцією, динамікою, специфічними для джазу та естради прийомами;-
ведення виконавського щоденника роботи над твором, труднощів, способів їх подолання, спостережень щодо власної техніки.-
написання рефератів, есе з музикознавчих та етномузикологічних тем;-
виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань, що передбачають аналіз музичних творів, стилів, виконавських шкіл;-
дослідження особливостей народнопісенної традиції окремих регіонів України;-
польові етнографічні практики (очно або дистанційно: інтерв’ю, відеозаписи, збір аудіоматеріалів);-
опрацювання архівних зразків народної пісенності;-
підготовка власних фольклорних збірок та аналітичних описів;-
інтерпретаційний аналіз народнопісенних і хорових творів;-
дослідження виконавських методик та шкіл у галузі народного співу та хорового диригування;-
підготовка концертних та конкурсних програм з науковим обґрунтуванням репертуару;-
вивчення методик роботи з хором різних складів;-
дослідницькі спостереження за репетиційним процесом;-
розробка методичних рекомендацій щодо формування хорового звучання, роботи над строєм і ансамблем;-
розробка творчих міні-проєктів (віртуальні концертні програми, онлайн-виставки, цифрові фольклорні колекції);-
участь у студентських ініціативах: музично-освітні онлайн-лекції, культурні онлайн-події;-
створення авторських навчальних відеоматеріалів або подкастів із популяризації народного пісенного мистецтва;-
виступи на студентських наукових конференціях, семінарах, мистецьких читаннях;-
участь у круглих столах з питань сучасних тенденцій народнопісенного виконавства;-
презентація результатів досліджень у формі доповідей, майстер-класів, вебінарів;-
розробка пропозицій щодо удосконалення роботи творчих колективів;-
створення власних аранжувань, обробок та інтерпретацій народних пісень із супроводом пояснювальної записки;-
підготовка творчих проєктів з опорою на дослідження стилю, жанру, традиції;-
участь у конкурсах наукових і творчих студентських робіт;-
створення відеозаписів вокальних та хорових інтерпретацій з аналізом виконання;-
дослідження можливостей сучасних технологій у викладанні народнопісенного мистецтва;-
формування власних електронних ресурсів: блогів, міні-цифроархівів, мультимедійних добірок.-
кваліфікаційні роботи;-
творчі проєкти (академічні творчі покази/програми);-
участь у театральних майстер-класах, фестивалях та конкурсах акторської майстерності, конференціях театрально-сценічного/культурознавчого мистецтвознавчого спрямування міжнародного/всеукраїнського/регіонального/обласного та місцевого рівнів, на рівні Коледжу;-
участь у творчих лабораторіях/джем-сейшенах провідних музикантів;-
робота у складі театральних студій, творчих колективів/майстерень;-
розробка власних творчих інтерпретацій виконання міні-сцен, монологів або пластичних композицій на основі самостійно обраної теми чи образу;-
творчі проєкти та перформанси (вистави, моновистави, сценічні етюди);-
творчі етюди з елементами дослідження емоційного стану, типажу(-ів), ситуації або сценічної взаємодії;-
event-мистецькі постановки;-
створення проєктів із режисури, театрознавства та сценічної мови;-
імпровізаційні вправи дослідницького спрямування з вивчення впливу зміни завдання, партнерської взаємодії чи простору, музики, світла, костюму на сценічний образ та кінцевий результат творчого продукту;-
міні-дослідження сценічних засобів виразності (вивчення роботи з голосом, пластикою, мімікою, жестом;-
аналіз ефективності використання традиційних та інноваційних технік, сценічних прийомів, художніх рішень акторської/режисерської майстерності на конкретній сцені, конкретним виконавцем чи театральною трупою;-
порівняння різних постановок тієї самої сцени або ролі;-
виділення відмінностей у режисерських та акторських рішеннях);-
психологічний аналіз-дослідження характеру персонажа;-
літературний аналіз першоджерел (п’єс, сценаріїв) через глибоке опрацювання тексту, виявлення драматургічної структури, характерів персонажів, їх мотивацій та художніх засобів, що сприяє формуванню усвідомленої акторської інтерпретації;-
інноваційні освітні та мистецькі ініціативи (впровадження нових методик, цифрових технологій, мультимедійних рішень).-
створення інформаційних оглядів, дайджестів, фактографічних довідок;-
виступи на студентських наукових конференціях, семінарах, круглих столах;-
участь у вебінарах, воркшопах, майстер-класах від фахівців бібліотечної та інформаційної сфери;-
підготовка презентацій;-
розробка бібліотечних, інформаційних, краєзнавчих або архівних міні-проєктів;-
створення електронних виставок, віртуальних бібліотечних продуктів, онлайн-путівників;-
реалізація соціокультурних проєктів у співпраці з бібліотеками, архівами, культурними інституціями;-
аналіз структури та наповнення електронних каталогів, баз даних, цифрових архівів;-
дослідження історії становлення бібліотечних, інформаційних та архівних установ;-
економіко-правовий аналіз у сфері авторського права та інформаційної діяльності;-
виконання дослідницьких завдань під час виробничої практики;-
збір та аналіз даних у реальних умовах діяльності бібліотеки чи архіву;-
розробка пропозицій щодо покращення якості інформаційного обслуговування, удосконалення електронних сервісів;-
створення мультимедійних презентацій, цифрових бібліографічних продуктів;-
тестування та аналіз програм для електронного документообігу, репозитаріїв, систем електронних каталогів;-
розробка цифрових контент-проєктів (віртуальні виставки, онлайн-архіви, тематичні блоги);-
проведення опитувань користувачів бібліотек/архівів та аналіз результатів;-
дослідження інформаційних потреб різних груп населення;-
підготовка тез доповідей до студентських збірників, фахових журналів;-
написання есе;-
участь у конкурсах студентських творчих дослідницьких робіт.-
проведення досліджень та творчих розвідок у сфері мистецької освіти і власної фахової спеціалізації;-
удосконалення освітнього процесу через впровадження сучасних методик, технік і інноваційних практик;-
розробка навчально-методичного забезпечення з урахуванням результатів власних досліджень і творчого досвіду;-
підтримка та розвиток студентської творчості й дослідницьких компетентностей;-
участь у професійних мистецьких та науково-практичних заходах (конференціях, фестивалях, творчих проєктах);-
обмін досвідом і популяризація кращих практик у педагогічному та мистецькому середовищі.3. ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
-
виявлення та впровадження нових освітніх, мистецьких і творчих технологій у навчальний процес;-
стимулювання творчої ініціативи здобувачів та викладачів, підтримка інноваційних проєктів і творчих експериментів;-
апробація та удосконалення сучасних методик викладання, педагогічних стратегій і форм мистецької діяльності;-
розвиток міждисциплінарних практик та інтеграція інновацій у сценічному, музичному, хореографічному та інформаційно-документному напрямках;-
підвищення професійної компетентності викладачів шляхом участі в інноваційних освітніх, науково-практичних та творчих заходах;-
створення умов для творчого зростання і професійної самореалізації здобувачів, розвитку дослідницьких та інноваційних навичок;-
розробка та впровадження авторських освітніх програм, проєктів, майстерень, експериментальних методик;-
розроблення і впровадження новітніх технологій і концепцій в освітньому, виховному та управлінському процесах;-
розроблення і впровадження нововведень в комп’ютеризації, телекомунікації, матеріально-технічному забезпеченні освітнього процесу;-
вивчення і узагальнення інноваційного педагогічного досвіду та його поширення, впровадження в практику;-
участь у розробленні нових освітніх програм;-
участь у підготовці:-
статті, опублікованої у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях, інших виданнях;-
підручника, навчального посібника, наукової праці, довідника тощо;-
дисертації на здобуття наукового ступеня;-
участь (виступ з доповіддю) на конференціях, симпозіумах, конгресах тощо;-
рецензування підручників, навчальних посібників, словників, довідників, статей тощо;-
доопрацювання для перевидання підручників, навчальних посібників, довідників тощо;-
керівництво інноваційною роботою студентів з підготовкою:-
інноваційного проєкту;-
статті;-
роботи на конкурс;-
доповіді на конференцію тощо.-
створення інноваційних хореографічних постановок із використанням мультимедійних засобів;-
розробка експериментальних танцювальних практик, змішаних стилів і технік;-
участь у міжнародних онлайн-хореофорумах та майстернях;-
створення відеопроєктів хореографічних композицій.-
створення мультимедійних музичних проєктів (аудіовізуальні композиції, електронні формати);-
використання цифрових інструментів, програм нотної графіки, звукозапису та обробки звуку;-
інноваційні форми концертної діяльності (онлайн-концерти, інтерактиви, проєкти «живої» імпровізації);-
створення авторських аранжувань та творчих колаборацій.-
створення мультимедійних вокальних та хорових проєктів;-
застосування цифрових платформ і мобільних застосунків для вокального тренінгу (віртуальні тюнери, метрономи, програми для аналізу звуку);-
використання програм для нотного набору (Musescore, Sibelius, Finale) для створення аранжувань та обробок;-
виконання онлайн-репетицій і вокальних практикумів із застосуванням хмарних сервісів;-
підготовка віртуальних хорів (зведення голосів з індивідуальних аудіодоріжок);-
створення кольорової партитури, графічних та візуальних позначень для навчання диригування;-
експерименти з жанровими синтезами – етно-джаз, world music, електро-фолк;-
використання нестандартних вокальних технік під науково-методичним супроводом викладачів (білтінг, традиційний народний голос, поліфонічні експерименти);-
участь у фольклористичних онлайн-експедиціях, дистанційний збір аудіо- та відеоматеріалів;-
створення цифрових фольклорних архівів (відеоколекції, міні-платформи, інтерактивні мапи народної пісенності);-
розробка творчих музично-освітніх проєктів (вебінари, подкасти, онлайн-лекції, блог-проєкти);-
застосування систем відеозворотного аналізу для відпрацювання диригентської техніки;-
використання 3D- та VR-симуляцій для моделювання роботи диригента з хором;-
створення авторських віртуальних майстер-класів, навчальних відеоуроків, вправ для студентів молодших курсів;-
участь у дистанційних майстер-класах із закордонними викладачами та митцями;-
онлайн-обговорення та рецензування вокальних і хорових виконань одногрупників;-
проведення творчих зустрічей, мистецьких салонів та музичних читань у змішаному або цифровому форматі;-
підготовка онлайн-концертів, цифрових прем’єр, творчих відеопрезентацій;-
участь у міжнародних та всеукраїнських дистанційних конкурсах, фестивалях, мистецьких колабораціях;-
створення міні-перформансів, етно-театрів, інтерактивних вокальних вистав з елементами мультимедійного супроводу;-
підготовка студентами власних творчих онлайн-курсів, вокальних студій або майстер-класів;-
робота над культурно-мистецькими стартапами, проєктними заявками, креативними кейсами;-
ведення професійних портфоліо, акаунтів та медіаплатформ для популяризації народнопісенного мистецтва;-
участь у наповненні віртуального навчального простору (електронні методматеріали, відеолекції, збірки вправ);-
створення студентами власних методичних матеріалів з вокального та хорового виконавства.-
використання програм для монтажу та кольорокорекції відеоматеріалів, створення тизерів та промороликів вистав;-
підготовка імерсивних, інтерактивних, site-specific перформансів;-
експерименти з нетрадиційними формами театру: вербатім, документальний театр, театр наосліп, театр у цифровому середовищі;-
створення авторських режисерських концепцій із застосуванням сучасних медіа та технологічних інструментів;-
використання цифрових інструментів для аналізу акторської гри (відеоспостереження, розбір сцен онлайн);-
експерименти з пластикою, тілесними практиками, техніками перформативного мистецтва;-
робота з цифровим звуком, шумовими бібліотеками, електронною музикою у постановках;-
створення авторських театральних проєктів: онлайн-вистав, театральних серіалів, цифрових перформансів;-
підготовка студентських фестивалів, воркшопів, творчих майстерень;-
участь у міжнародних онлайн-проєктах, колабораціях з іншими мистецькими школами або театрами;-
поєднання театру з музикою, танцем, мультимедіа, літературою, VR-платформами;-
створення міждисциплінарних проєктів спільно з іншими спеціальностями Коледжу;-
робота в творчих групах над спільними інноваційними постановками;-
проведення онлайн-репетицій, акторських тренінгів, читок сценаріїв;-
створення професійних онлайн-портфоліо, шоуріллів, віртуальних сценічних візитівок;-
просування театральних проєктів у соцмережах, формування творчих онлайн-спільнот;-
виконання творчих та аналітичних досліджень сучасних театральних напрямів, нових форм перформативності;-
дослідження практик цифрового театру, театру майбутнього, інтерактивної сценографії;-
участь у науково-мистецьких конференціях, творчих лабораторіях, онлайн-читаннях;-
написання сценаріїв для мультимедійних, інтерактивних та онлайн-подій;-
створення вербатім-проєктів на основі реальних інтерв’ю;-
використання digital-storytelling, відеоблогів, подкастів як форм сучасної драматургії;-
організація та проведення онлайн-фестивалів, веб-перформансів, стрімів мистецьких подій;-
проведення цифрових виставок сценографії, віртуальних турів за лаштунки вистав;-
розробка інтерактивних сценарних концепцій для соціальних та культурних онлайн-кампаній.-
створення цифрових колекцій, електронних виставок, віртуальних тематичних полиць;-
оцифрування документів, аудіо- та відеоматеріалів;-
робота з інструментами цифрового контент-менеджменту (Canva, Crello, Adobe Express);-
формування медіапродуктів: буктрейлери, інфографіка, проморолики, соціальні відео;-
підготовка та модерування онлайн-заходів: вебінари, літературні квести, віртуальні клуби читання;-
створення інтерактивних навчальних матеріалів (квізи, вікторини, тестові платформи);-
впровадження сервісів віддаленого доступу до електронних ресурсів;-
застосування чат-ботів для інформаційної підтримки користувачів;-
робота з електронними бібліотечними системами;-
аналіз електронних каталогів, формування метаданих, тегування документів;-
освоєння архівних інформаційних платформ та цифрових читальних залів;-
створення цифрових архівів і тематичних електронних колекцій;-
робота з програмами для збереження та обробки цифрових документів;-
онлайн-проєкти «архівування пам’яті громади», хронік місцевої історії, цифрові мапи подій;-
проведення аналітичних досліджень інформаційних потоків, потреб користувачів, ІТ-трендів;-
створення оглядів, дайджестів, інформаційних бюлетенів;-
участь у моніторингу й аналізі якості інформаційних ресурсів;-
створення професійних сторінок, блогів, інформаційних платформ у соцмережах;-
підготовка подкастів, відеопроєктів, трансляцій, онлайн-лекцій;-
впровадження елементів бренд-комунікацій бібліотеки чи архіву;-
організація гібридних або повністю онлайн-культурних подій: літературних марафонів, інтерактивних виставок;-
співпраця з мистецькими установами, музеями, театрами, центрами культури;-
участь у проєктах з популяризації читання та роботи з пам’ятками культурної спадщини;-
розробка концепцій цифрових сервісів бібліотеки та архіву;-
підготовка міні-проєктів зі створення нових інформаційних послуг;-
участь у проєктних заявках, грантових ініціативах, інкубаторах молодіжних ідей;-
дослідження сучасних трендів у бібліотекознавстві, інформології та архівній справі;-
аналіз цифрових трансформацій культури, електронних ресурсів та онлайн-освіти;-
участь у науково-практичних конференціях, круглих столах, майстер-класах;-
участь у наповненні електронного освітнього середовища Коледжу: створенні методматеріалів, відео, презентацій, растрових та текстових ресурсів;-
робота над удосконаленням електронних навчальних курсів та бібліотечного контенту;-
співпраця з бібліотекою щодо інформування про нові ресурси, бази даних, проєкти;-
створення цифрових проєктів з архівування, реставрації та збереження даних.3.5. Інноваційна діяльність викладачів спрямована на модернізацію освітнього процесу, підвищення його якості, розвиток сучасних педагогічних практик та власного професійного рівня.
-
застосування відеоаналізу рухів (Slow-motion, Motion Capture, Kinovea) для корекції техніки;-
створення цифрових відеоуроків, майстер-класів та онлайн-тренінгів;-
використання мультимедійних презентацій, 3D-ескізів сцени, VR/AR-технологій для постановки номерів;-
проведення дистанційних занять через Zoom, Google Meet, Classroom, інтерактивне навчання за допомогою онлайн-платформ;-
впровадження сучасних технік танцю та тренувальних методик: класичний балет, contemporary, jazz, hip-hop;-
інтеграція аналітичних і креативних методів: імпровізаційні лабораторії, експресивна хореографія, композиційні вправи;-
застосування методів проектного та проблемного навчання: розробка студентами авторських постановок, етюдів, тематичних міні-проєктів;-
використання інтерактивних технологій для оцінювання та самооцінки;-
організація онлайн-фестивалів, дистанційних концертів, віртуальних вистав;-
створення цифрових хореографічних номерів, інтеграція музики, світла та відео;-
використання мобільних застосунків для відпрацювання ритму, координації, синхронізації рухів;-
розробка авторських хореографічних композицій із елементами сучасних технологій;-
підготовка електронних посібників, навчальних відеоуроків, збірок вправ та етюдів;-
створення інтерактивних платформ для самостійної роботи студентів, цифрових нотних та музичних бібліотек;-
розробка авторських курсів із сучасних технік хореографії, композиції та сценічної майстерності;-
проведення досліджень з хореографії, методики викладання танцю, культурології;-
участь у науково-практичних конференціях, форумах, хореографічних лабораторіях;-
аналіз сучасних трендів у народному та сучасному танці, створення авторських інтерпретацій;-
підготовка публікацій, навчально-методичних матеріалів, відеоаналізів рухових композицій;-
співпраця з танцювальними колективами, театрами, студіями, культурними центрами;-
організація майстер-класів та воркшопів за участю провідних хореографів-практиків;-
участь у грантових проєктах, фестивалях, конкурсах, міжнародних та всеукраїнських заходах;-
спільні постановки та навчальні проєкти з іншими спеціальностями мистецького профілю;-
наповнення LMS та віртуального освітнього середовища відеоуроками, методичними матеріалами, нотними й музичними ресурсами;-
створення цифрових портфоліо викладачів та студентів, відеоархівів концертів та репетицій;-
впровадження інноваційних інструментів оцінювання та зворотного зв’язку, онлайн-тестування, відеоаналізу виконання;-
популяризація сучасних та народних танцювальних традицій через онлайн-платформи та соціальні мережі.-
застосування професійних програм для звукозапису та звукорежисури: Cubase, Logic Pro, Reaper, Pro Tools;-
інтеграція мультитрекових записів, візуалізації партитур, цифрових метрономів, тюнерів;-
використання віртуальних інструментів та MIDI-технологій;-
впровадження систем онлайн-репетицій та музичного колаборативного виконання (Jamulus, JackTrip);-
використання методик імпровізаційного розвитку (джазові шкали, патерни, ритмічні моделі);-
впровадження технологій змішаного навчання (поєднання аудиторної та цифрової практики);-
застосування аудіоаналізу: порівняння виконань, спектральний аналіз, динамічні характеристики звучання;-
використання методу «відеопортфоліо студента»: фіксація розвитку техніки та виконавської майстерності;-
створення онлайн-концертів, цифрових фестивалів, стріминг-виступів студентів;-
участь у проєктах із музичного продюсування, студійної роботи, саунддизайну;-
інтеграція музики з іншими видами мистецтва: відеоарт, перформанс, сучасна хореографія;-
розробка авторських аранжувань та імпровізаційних композицій;-
організація творчих лабораторій джазового імпровізаційного музикування;-
укладання електронних збірників вправ, етюдів, оркестрових та джазових партій;-
створення цифрових нотних бібліотек, аудіобаз, навчальних плейлистів;-
розробка авторських курсів та мікрокурсів, навчальних відеопроєктів;-
проведення вебінарів, онлайн-тренінгів з техніки гри та імпровізації;-
проведення досліджень з музичної педагогіки, інструментознавства, джазових інтерпретацій;-
участь у конференціях, конкурсах педагогічних інновацій;-
створення науково-практичних матеріалів: майстер-класи, методичні рекомендації, відеоаналіз виконання;-
вивчення сучасних тенденцій у народному, естрадному та джазовому мистецтві, авторські інтерпретації;-
співпраця з музичними школами, оркестрами, джаз-клубами, культурно-мистецькими інституціями;-
залучення фахівців-практиків до творчих воркшопів, лекцій, онлайн-зустрічей;-
участь у грантових програмах, мистецьких хабах, конкурсах цифрової музики;-
реалізація спільних концертів і творчих проєктів з іншими спеціальностями;-
наповнення LMS матеріалами: партитури, фонограми, методичні рекомендації, відеорозбори;-
створення онлайн-архівів записів студентських концертів та індивідуальних занять;-
використання платформ для взаємодії, оцінювання та самооцінювання музичних робіт;-
формування цифрових портфоліо викладачів та студентів.-
застосування програм ScoreCloud, MuseScore, Sibelius для створення та редагування нотних партитур;-
використання цифрових пультів, аудіоінтерфейсів та DAW (Reaper, BandLab) для запису вокальних та хорових творів;-
створення відеоуроків, майстер-класів, онлайн-репетицій, освітніх відеопояснень;-
застосування сучасних технік вокального тренінгу (Estill Voice Training, Somatic Voicework, Vocal Function Exercises);-
впровадження методики візуального аналізу звуку (спектрограми, аналіз формант) через програми VoceVista, Audacity;-
використання відеоаналізу жестової техніки диригента (сповільнене відео, покадровий розбір);-
проєктно-орієнтоване навчання: підготовка студентами міні-проєктів, аранжувань, вокально-хорових композицій;-
організація онлайн-репетицій та віддаленої роботи з партіями хору;-
використання караоке-міксу, мінусівок, мультитреків для відпрацювання складних фрагментів;-
створення віртуального хору (зведення індивідуально записаних партій);-
участь у цифрових мистецьких фестивалях, онлайн-концертах, флешмобах;-
авторські навчально-методичні комплекси з дисциплін вокально-хорового спрямування;-
створення навчальних відеолекцій, подкастів, вокальних практикумів;-
підготовка власних збірок вокально-хорових вправ, аранжувань, транскрипцій;-
укладання репертуарних каталогів, інтерактивних нотних збірок;-
участь у науково-практичних конференціях, семінарах із сучасних методик хорового мистецтва;-
проведення педагогічних експериментів (використання нових методів вокалізації, дихальних технік);-
дослідження фольклорної спадщини регіону, створення на основі матеріалу нових вокально-хорових інтерпретацій;-
участь у мистецьких і культурно-освітніх проєктах з використанням сучасних технологій;-
співпраця з провідними хормейстерами, вокалістами, диригентами-практиками, проведення спільних майстер-класів;-
організація зустрічей-занять із відомими діячами культури та мистецтв у онлайн-форматі;-
участь у партнерських проєктах із закладами мистецької освіти та культурними інституціями;-
формування медіатеки хорових творів та мінусівок;-
наповнення віртуального освітнього середовища методичними матеріалами, відеорозборами, аранжуваннями;-
впровадження LMS-інструментів для оцінювання, зворотного зв’язку, самооцінювання студентів.-
застосування сценічних цифрових інструментів: програм для світлового й звукового дизайну (LightKey, QLC+, Sunlite, Reaper, Audacity);-
використання відеомапінгу та 3D-проекцій (Resolume Arena, TouchDesigner);-
створення інтерактивних сценічних рішень із використанням AR/VR-технологій;-
проведення дистанційних занять і творчих майстерень через Zoom, Meet, Classroom, використання віртуальної дошки для роботи над режисерськими ескізами;-
ведення цифрового портфоліо творчих робіт викладачів і студентів;-
впровадження сучасних технік акторського тренінгу: Meisner Technique, Viewpoints, Suzuki Method, Laban Movement Analysis;-
використання відеоаналізу акторської гри, запису репетицій із покадровим розбором;-
інтерактивні кейс-методи: моделювання сценарних ситуацій, імпровізаційні лабораторії;-
проєктно-орієнтоване навчання – створення студентами міні-вистав, перформансів, етюдів, режисерських розробок;-
впровадження сучасних підходів до сценографії, використання цифрових ескізів, 3D-моделей сцени (SketchUp, Blender);-
створення мультимедійних вистав, онлайн-перформансів, відеотеатру;-
застосування мобільних технологій: інтеграція смартфонів, QR-кодів, інтерактивних голосувань у структуру заходів;-
розробка інноваційних режисерських рішень, що поєднують традиційні та цифрові форми мистецтва;-
створення авторських навчально-методичних матеріалів, посібників, збірок етюдів;-
підготовка відеолекцій, навчальних подкастів, онлайн-курсів;-
укладання цифрових бібліотек сценарних матеріалів, сценографічних моделей, відеоприкладів;-
розробка авторських програм спецкурсів: режисура івентів, сценічна комунікація, цифрові технології у мистецьких проєктах;-
участь у всеукраїнських та міжнародних конференціях, форумах сценічних мистецтв;-
проведення педагогічних експериментів із застосуванням сучасних технік акторського тренінгу;-
дослідження новітніх форм видовищності, мультимедійного театру, синтетичних жанрів;-
участь у грантових, творчих, культурно-освітніх проєктах;-
систематична співпраця з театрами, культурно-мистецькими інституціями, режисерами-практиками;-
проведення онлайн-майстер-класів за участю провідних режисерів, акторів, сценографів;-
організація творчих лабораторій, воркшопів, спільних постановок;-
участь у міжнародних і національних фестивалях, конкурсах, форумах театрального мистецтва;-
наповнення віртуального освітнього середовища відеоуроками, електронними сценаріями, постановчими схемами;-
створення хмарних каталогів сценічних матеріалів, технічних карт, режисерських експлікацій;-
використання LMS для організації навчання, зворотного зв’язку, оцінювання;-
розроблення та впровадження цифрових чек-листів для оцінювання постановчої діяльності студентів;-
впровадження сучасних форм дистанційного та змішаного навчання для сценічних дисциплін;-
створення авторських тренінгових програм з акторської майстерності;-
постановча діяльність із застосуванням новітніх технологій.-
впровадження в освітній процес електронних бібліотечно-інформаційних систем, баз даних, репозитаріїв (E-Library, DOAJ, Scopus open tools, Google Scholar);-
використання професійних бібліотечних систем та програм: ІРБІС, Koha, Libero, WebDewey, електронні каталоги;-
застосування цифрових інструментів для роботи з документами: OCR-системи, хмарні архіви, PDF-редактори;-
використання інструментів автоматизації: Trello, Notion, Zotero, Mendeley для управління інформацією;-
розробка електронних навчальних матеріалів, інтерактивних лекцій, відеоуроків, мікрокурсів;-
впровадження проєктно-орієнтованого навчання: розроблення студентами інформаційних продуктів, баз даних, віртуальних виставок;-
активне використання кейс-методів, моделей аналізу документів, інформаційних потоків;-
інтерактивні методи: воркшопи, симуляції, моделювання роботи бібліотеки/архіву;-
використання інструментів онлайн-візуалізації (Canva, Venngage, MindMeister) для створення інфографіки, документних схем;-
впровадження технологій цифрової гуманітаристики (Digital Humanities), оцифрування документів, створення електронних колекцій;-
участь у розробці віртуальних бібліотечних сервісів, онлайн-читальних залів, цифрових довідників;-
використання штучного інтелекту у роботі з інформацією: індексування, створення анотацій, класифікація даних;-
організація онлайн-екскурсій до провідних бібліотек, архівів, музеїв;-
впровадження сучасних підходів до інформаційної безпеки, захисту даних, кіберкультури;-
підготовка авторських електронних посібників, навчальних програм, відеолекцій;-
створення цифрових збірок завдань, методичних рекомендацій, чек-листів оцінювання;-
розробка віртуальних виставок, електронних путівників, цифрових бібліографічних оглядів;-
формування цифрових подкастів, навчальних відео та інформаційних дайджестів;-
участь у конференціях, хакатонах, форумах з бібліотечно-інформаційних технологій;-
проведення досліджень з тем: інформатизація бібліотек, віртуальні фонди, цифрове архівування;-
підготовка публікацій із питань цифрової трансформації бібліотечної та архівної галузі;-
розробка наукових міні-проєктів у напрямі документознавства, архівної справи, управління інформацією;-
співпраця з університетськими, публічними, науковими бібліотеками та архівами;-
спільні онлайн-заходи, тренінги, майстер-класи з фахівцями-практиками;-
участь у грантових і культурно-освітніх проєктах, цифрових ініціативах;-
залучення студентів до реальних інноваційних проєктів: оцифрування фондів, створення контенту для бібліотек-партнерів;-
наповнення LMS, електронних кабінетів, віртуальних освітніх платформ якісними матеріалами;-
створення електронних словників, каталогів, інтерактивних тестів, бібліотечно-інформаційних мап;-
використання віртуальних консультацій, онлайн-менторства;-
організація вебінарів, онлайн-семінарів, круглих столів із сучасних інформаційних технологій.-
аналітичні дані;-
результати реалізованих проєктів;-
рекомендації щодо подальшого розвитку.













