Логотип КЗ «ХВФКМ» ХОР
Дякуємо, що завітали до офіційного сайту Харківського фахового вищого коледжу мистецтв
Адреса коледжу
61010, Україна, місто Харків
вулиця Українська, 8/10
+380 (57) 733-30-45
+380 (57) 733-01-55
Адреса електронної скриньки приймальної комісії коледжу
kvkm67@gmail.com
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ
ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ
ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
АРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ
ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ
Телефони приймальної комісії коледжу
Перейти до контакту

ВИКЛАДАЧУ

ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор (підписано) Любов МОРОЗКО
«10» березня 2022 року

РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ КЗ «ХАРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ» ХОР
В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Формат роботи коледжу в умовах воєнного стану дистанційний/on-line

Регламент роботи КЗ «Харківський фаховий вищий коледж мистецтв» ХОР (далі Коледж) під час правового режиму воєнного стану розроблено з урахуванням Закону України від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», яким затверджено Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», відповідно до частини 4 статті 34 Закону України «Про вищу освіту», частини 5 статті 35 закону України «Про фахову передвищу освіту», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 16 жовтня 2014 року №630, наказу Міністерства освіти і науки України «Про деякі питання організації роботи закладів фахової передвищої, вищої освіти на час воєнного стану» від 07 березня 2022 року №235, наказів і розпоряджень Харківської обласної військової адміністрації та Харківської обласної ради.

Адміністративні працівники Коледжу (заступники директора, керівники структурних підрозділів, голови ЦК, працівники навчальної частини, бухгалтерії) працюють в режимі ОФЛАЙН/of-line, забезпечуючи дотримання правил безпеки під час оголошення повітряних тривог, керуючись ситуаціями, які складаються в місті Харкові як прифронтовому місті з транспортом, наявністю електрозабезпечення тощо.

Стороннім особам присутність в Коледжі заборонена. За попередньою домовленістю адміністрація може надавати дозвіл на вхід до Коледжу стороннім особам лише у супроводі представників адміністрації, які знаходяться в Коледжі.

З дозволу адміністрації допускається проведення занять зі студентами в Коледжі за умови подання заяви батьками студентів, присутності педагогічних працівників та дотримання правил безпеки.

Під час оголошення повітряних тривог працівники і студенти спускаються до цокольного приміщення Коледжу. Заборонено знаходження в аудиторних приміщеннях, робочих кабінетах, які розташовані вище цокольного приміщення під час повітряної тривоги до оголошення її відбою.

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
з/п
Заходи
Термін проведення
Хто проводить
Платформа/формат проведення
1Навчальні заняття зі студентами (НЗ)
Заняття зі студентами проводяться за затвердженими в установленому порядку розкладами занять у терміни, обумовлені Графіком освітнього процесу коледжу
Педагогічні працівники
НЗ зі студентами проводяться на електронних платформах, обраних педагогічними працівниками і доведеними до студентів засобами електронної комунікації. Розклади занять викладаються на офіційному сайті Коледжу
2Організаційно-виховні години в навчальних групах (ОВГ)
За розкладом проведення ОВГ в навчальних групах
Керівники навчальних груп
ОВГ зі студентами проводяться на електронних платформах, обраних керівниками навчальних груп і доведеними до студентів засобами електронної комунікації. Розклади і тематика організаційно-виховних годин викладаються на офіційному сайті Коледжу
3Батьківські збори (БЗ)
Планові раз на півріччя. Позапланові за ініціативою керівника навчальної групи або батьків у разі необхідності
Керівники навчальних груп
БЗ проводяться на електронних платформах, обраних керівниками навчальних груп і доведеними до батьків студентів засобами електронної комунікації. Оголошення про БЗ викладаються на відповідних батьківських чатах
4Організаційно-виховні заходи (ОВЗ) в коледжі/структурному підрозділі/навчальній групі
За планом організаційно-виховної роботи Коледжу/структурного підрозділу/навчальної групи у позанавчальний час
Особи, визначені планами роботи
ОВЗ проводяться на електронних платформах визначених організаторами ОВЗ і доведеними до відома колективу засобами електронної комунікації. Оголошення про проведення ОВЗ викладаються на офіційному веб сайті Коледжу
5Робота структурних підрозділів
За планами роботи структурних підрозділів
Керівники структурних підрозділів
Електронні платформи обираються керівниками структурних підрозділів і доводяться до відома учасників засобами електронної комунікації
6Засідання адміністративної ради коледжу (of-line)
По понеділках об 11-45
Голова адміністративної ради
Електронна платформа за необхідністю, дата і час проведення адміністративної ради обирається її головою і через секретаря директора доводиться до відома членів адміністративної ради засобами електронної комунікації
7Робота педагогічної ради
За планом роботи педагогічної ради не рідше одного разу на квартал. Поза планом у разі виробничої необхідності за пропозицією голови педагогічної ради або циклової комісії
Голова педагогічної ради
Електронна платформа, дата і час проведення педагогічної ради обирається її головою і через секретаря педагогічної ради доводиться до її членів засобами електронної комунікації. План роботи педагогічної ради публікується на офіційному веб сайті коледжу
8Робота методичної ради
За планом роботи методичної ради не рідше двох разів на півріччя. Поза планом у разі виробничої необхідності
Голова методичної ради
Електронна платформа, дата і час проведення методичної ради обирається її головою і через методиста коледжу доводиться до її членів засобами електронної комунікації
9Робота громадських організацій коледжу
За планами роботи громадських організацій
Керівники громадських організацій
Електронні платформи, дата і час проведення заходів обираються керівниками громадських організацій і доводяться до відома учасників засобами електронної комунікації
10Наради з головами ЦК, керівниками навчальних груп, керівниками структурних підрозділів
У разі виробничої необхідності
Заступники директора. Голова методичної комісії керівників навчальних груп
Електронні платформи, дата і час проведення обираються заступниками директора і головою методичної комісії керівників навчальних груп і доводяться до відома учасників засобами електронної комунікації
11Засідання циклових комісій (ЦК)
За планами роботи ЦК не рідше одного разу на місяць або позапланово за ініціативою голови ЦК або 1/3 педагогічних працівників ЦК
Голови ЦК
Електронні платформи, дата і час проведення обираються Головою ЦК і доводяться до відома педагогічних працівників ЦК засобами електронної комунікації
12Загальні збори трудового колективу
Один раз на рік
Директор коледжу. Голова профспілкового комітету коледжу
Електронні платформи, дата і час проведення обираються організаторами і доводяться до відома учасників засобами електронної комунікації. Оголошення з порядком денним та термінами і місцем проведення (платформою) публікується на офіційному веб сайті коледжу за два тижні до проведення
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ПРОВЕДЕННЯМ ЗАНЯТЬ
Заходи
Термін проведення
Хто проводить
Платформа/формат проведення
1Педагогічні працівники (штатні, сумісники, погодинники) інформують адміністрацію Коледжу про місце свого перебування доступними для них засобами   
Щопонеділка до 12-00
Завідувачка канцелярією
Електронна адреса Коледжу, комунікаційні мережі ВАЙБЕР, ТЕЛЕГРАМ тощо
2Надання педагогічними працівниками адміністративним працівникам Коледжу (заступнику директора з НМР, завідувачу відділення, методистам Коледжу) посилань на платформи проведення занять відповідно до розкладу
Щоденно
Заступники директора з НМР, завідувач відділення, методисти
Доступними для педагогічних працівників засобами комунікації (електронна адреса, платформи ВАЙБЕР, ТЕЛЕГРАМ, СМС тощо)
3Моніторинг стану якості проведення навчальних занять відповідно до розкладу
Щоденно
Заступники директора, завідувач відділення, методисти, голови ЦК
На підставі посилань на адреси платформ проведення занять, надані педагогічними працівниками
4Накопичення педагогічними працівниками відео, аудіо записів, іншого матеріалу, що підтверджують проведення занять в дистанційному режимі згідно розкладу
Щоденно
Педагогічні працівники
На базі освітніх платформ проведення занять
10 березня 2022 року
© 2024 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
© 2024 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
© 2024 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
© 2024 – КЗ «ХФВКМ» ХОР
Назад до змісту